loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 235 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (1)

اس ام اس شعرهای زیبا برای روز بزرگداشت حافظ

اس ام اس روز بزرگداشت حافظ , پیامک روز بزرگداشت حافظ

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست

تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس

طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

«« اس ام اس شعرهای زیبا برای روز بزرگداشت حافظ »»

شبی مجنون به لیلی گفت : کای محبوب بی همتا

ترا عاشق شود پیدا ، ولی مجنون نخواهد شد

«« اس ام اس شعرهای زیبا برای روز بزرگداشت حافظ »»

الا ای آهوی وحشی کجایی

مرا با توست چندین آشنایی

دو تنها و دو سرگردان دو بیکس

دد و دامت کمین از پیش و از پس

بیا تا حال یکدیگر بدانیم

مراد هم بجوییم ار توانیم

«« اس ام اس شعرهای زیبا برای روز بزرگداشت حافظ »»

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم

تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود

مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

«« اس ام اس شعرهای زیبا برای روز بزرگداشت حافظ »»

فلک چو دید سرم را اسیر چنبر عشق

ببست گردن صبرم به ریسمان فراق

«« اس ام اس شعرهای زیبا برای روز بزرگداشت حافظ »»

جز نقش تو در نظر نیامد ما را

جز کوی تو رهگذر نیامد ما را

خواب ارچه خوش آمد همه را در عهدت

حقا که به چشم در نیامد ما را

«« اس ام اس شعرهای زیبا برای روز بزرگداشت حافظ »»

در محفلی که خورشید اندر شمار ذره ست

خود را بزرگ دیدن شرط ادب نباشد

«« اس ام اس شعرهای زیبا برای روز بزرگداشت حافظ »»

اشعار حافظ

گفتم : غم تودارم

چیزی نگفت وبگذشت

حافظ خوشابه حالت

یارم گذشت و یارت

گفتا غمت سرآید

«« اس ام اس شعرهای زیبا برای روز بزرگداشت حافظ »»

روز وصل دوستداران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد

گر چه یاران فارغند از یاد من

از من ایشان را هزاران یاد باد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط link69.ir در تاریخ 1393/08/09 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

باسلام
سایت خیلی زیبای دارید.
بهتر هست دیگران هم از مطالب زیبای شما بهرمند شوند وهمچنین بازدید شماهم افزایش پیدا کند
برای این کار شما می توانید مطالب زیبای خودرابادیگران درهزاران وبلاگ
به اشتراک بگذارید . برای این کارابتدا به سایت link69.ir بیاید وکدپایین صفحه را که باکس اشتراک مطالب هست را در وبتون قراربدید سپس لینک خودرابرای ماارسال کنید تاما پس ازتایید آنها را به نمایش بگذاریم
سرویس جدید وکاملا رایگان هست
با ۲ سال سابقه فعالیت دراین زمینه
توصیه می کنم فرصت راازدست ندهید وامتحانش کنید ضرر نخواهیدکرد
ما به لحاظ آمار بهترین درایران هستیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 2,066
  • بازدید کلی : 94,214
  • کدهای اختصاصی