loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 270 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار

جک , جوک

دیشب جاتون خالی داشتم یه لواشک ترش وخوشمزه میخوردم

انداختمش تو رب انار اینقد ملچ ملوچ کردم

یه تیکه ترشش رفت لای دندونم خیلی ترش بود

بعدش یه آلوچه ترش نمک زدم شور شد خیلی ملس و خوشمزه شد

مدیونید اگه فکر کنید خواستم دهنتونو آب بندازم … خخخخ

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

زنگ خونه رو دیشب ساعت 3 زدن…

برداشتم میگم : کیه؟

یکی بلند داد زد : حااااااااااااامد پهلااااااااااااانه

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

گوشیه مخاطب خاصم گرفتم رفتم تو مخاطبینش گفتم رضا کیه گفت دوست اجتماعی

گفتم جواد کیه گفت همکلاسی کلاس زبانم، گفتم علی کیه گفت حکم داداشمو داره

گفتم سعید کیه گفت آدم یه همکلاسی که نداره

گفتم آرزو کیه؟

گفت: تویی گذاشتم مادرم شک نکنه

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

جوک

تو رو آرزو نکردم

.

.

.

این یعنی نهایت عقل

خیلی چیزا هست تو دنیا که نباید آرزو کرد

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

ﺭﻓﺘﻢ ﺩﮐﺘﺮ ﻣﯽ ﮔﻢ ﺳِﻜﺴﻜﻪ ﺍﻡ ﺑﻨﺪ ﻧﻤﯽ ﯾﺎﺩ !

ﻧﺎﻣﺮﺩ ﯾﻚ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺪﻭﻥ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﻧﺸﻮﻧﻢ ﺩﺍﺩ !

ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﺳِﮑﺴﻜﻪ ﺍﻡ ﺑﻨﺪ ﺍﻭﻣﺪ

ﺍﻣﺎ ﺍﻻﻥ ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﻧﻤﯽ ﺑﺮﻩ !

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

یک معمای خیلی جالب

سه تا بچه تو خونه بودن

اولی عشق نام داشت

دومی محبت نام داشت

و سومی دوستت دارم بود

یک روز پدرشان عشق و محبت را به بازار برد

حالا بگو کی خونه مونده؟

نشنیدم بازم بگو؟

واقعاً؟!

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

ﻛﺎﺵ ﻣﻴﺸﺪ ﻭﻗﺘﻲ مخاطب خاصت ﺧﻴﻠﻲ خوب ﻮ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ و خوش اخلاق ﺷﺪﻩ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 2,061
  • بازدید کلی : 94,209
  • کدهای اختصاصی