loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 130 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس

اس ام اس دوستت دارم عاشقانه

همینکه ی صبح پاشی
و اس ام اس صبح بخیرشو نبینی
یعنی یجای کار میلنگه....

اس ام اس دوستت دارم عاشقانه

هستی به دلم، به دل ک نه ،
در"جانی" درجان منی و در"دلم" میمانی

اس ام اس دوستت دارم عاشقانه

گــر بـخواهــم عشــق را معـنــا کنــم ...
مـن فقــط بــا نــام تـــو لــب وا کنــم ...

اس ام اس دوستت دارم عاشقانه

همیشه سر کلاس املا دوستت دارم را اشتباه می نوشتم
تا معلم مرا جریمه کند که من 
در یک ورق سفید صدبار بنویسم که دوستت دارم ...

اس ام اس دوستت دارم عاشقانه

 برو به جهنم عشق من
.
.
.
.
.
چون فقط " تو " میتونی جهنم رو برام بهشت کنی..

اس ام اس دوستت دارم عاشقانه

قفس یعنے دھان من وقتے زبانم روے "اسم تو" قفل میشود

اس ام اس دوستت دارم عاشقانه

واسه ما فرقی نداره که چقد فاصله داریم
هرجای دنیا که باشیم واسه هم پر در میاریم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 415
  • بازدید سال : 2,249
  • بازدید کلی : 94,397
  • کدهای اختصاصی