loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 81 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (1)

محبت پیوند محکمی است ک فاصله ها نمیشناسند…
هرجا باشی در خاطرم میدرخشی

 •

اس ام اس عاشقانه

هَمیشه توے رابطه 2 نَفَره

وَقتی سَر و کَله [ نَفَرِ سوم] پیــدا میشه

هَمه میگَن لَعنَتـ ب نَفَره سوم…

وَلی…

لَعنَت بـ کَسی کـ…

بــ اون نَفَره سوم [چراغ سَبز] نشون میده!!!

 •

اس ام اس عاشقانه جدید

گـــــــاهی عمـــــر تلفـــ میشـــود ؛

به پای یک احســــــــــاس . . .!!!!

گاهی احســــــــاس تلفــــ میشـــود ؛

به پای عمــــــــر

و چه عذابــــی میکشد ،

کسی که

هم عمـــــرش تلفـــــ میشود ؛

هم احســــــــــاسش …!!!

 •

اس ام اس احساسی

بــا مــــن بــمـــان !
در مـــن ظهــــور کن !
چــون پــیامبــــری … کشـــیــــشی
هــــدایت کن !
چــشـــم هایم را
می دانی
از نخستین باری که تـــو را دیدم
بی کـــیش و آییــــن
نــــابـــیـــنــــا شده ام

 •

اس ام اس غم و اندوه

قول بده در تمام سالهای باقی مانده تا ابـــد

مواظب خــــودت باشی…

شاید مـــــن نباشم

که یادآوری ات کنم.

کاش دنیا فقط و فقط یک چاردیواری ساده بود

پر از بوی تو…

پر از نگاه تو…

بدون هر انچه غیر توست.

فقط تو بودی.

و من برایت شعر میگفنم

و تو مسخره ام میکردی!!!

و تو میرقصیدی و من …

آه عشقم…

 •

اس ام اس دلتنگی

وقتی‌ کسی‌ رو پیدا کردی ؛

که کنارش بدون هیچ دلیلی ،

فقط به خاطر اینکه کنارشی !

خوشحالی‌

دیگه به درک که بقیه چی‌ میگن !

تا هست کنارش باش ؛

و از کنار هم بودن لذت ببر

اس ام اس غم

 

 

آدما نباس دوست پیدا کنن
چون وقتی میرن
وقتی دیگه نمیشه بهشون زنگ بزنی
وقتی نمیتونی درد و دل کنی
یا حتی باهاشون شوخی کنی و بخندی
… همه دوستی خلاصه میشه تو عکسهات و خاطراتت
هی بغض تو گلوت گیر میکنه
خفه ات میکنه
آدما باس همیشه تنها بمونن

 

اس ام اس شکست عشقی

وصیت کرده ام بعد از مرگم؛ همراه من
دوتا فنجان چای هم دفن کنند!!!
شاید صحبت های من با خدا به درازا کشید…
بهرحال دلخوریها کم نیست ازبندگانش …
همانهایی که بی اجازه واردشدند
خودخواهانه قضاوت کردند
بی مقدمه شکستند
وبی خداحافظی رفتند…

اس ام اس عاشقانه جدید

جانم ز فراق رنج بسیار کشید با رفتن تو همیشه آزار کشید
ما همسفر راه درازی بودیم . بین من و تو زمانه دیوار کشید

عاشقانه شهریور

 

کابوس میدیدم
از خواب پریدم که به بودن تو پناه ببرم.
افسوس…
یادم رفته بودکه ازنبودنت به خواب پناه برده بودم

 

اس ام اس عاشقانه زیبا

ﻋﺸﻖ ﭼﯿﺴﺖ ؟!
ﺟﺰ ﺁﻧﮑﻪ ﺯﻥ ، ﻫﻤﺪﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺮﺩ

ﻣﺮﺩ ، ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﻥ ؟!
ﯾﻌﻨﯽ ﻓﻬﻢ ﻭ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﻢ ﺧﻂ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺳﺨﺘﻪ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾند …

پیامک عاشقانه

 

دو بار درست انتخاب کردم
یکبار وقتی فهمیدم عاشقت شده ام
یکبار وقتی فهمیدم عاشقش شده ای
مثل ساعتی خراب
که فقط دوبار
زمان را درست نشان می دهد
خراب است دیگر !

اس ام اس


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط behnam در تاریخ 1393/07/12 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز سایت خوبی داری
داداش من شما رو به سایت مسترفانی دعوت میکنم و اگر هم دوست داشتی بیا با من شریک سایت شو
سایت مسترفانی هر روز در حال پیشرفت هست
تو گوگل حمایتت کردم اگر میشه سایت من رو هم حمایت کن
thtf.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 2,280
  • بازدید کلی : 94,428
  • کدهای اختصاصی