loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 69 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

عاشقانه هایت را که میفرستی ابتدا ذوق میکنم

سپس دلم میگیرد که چه کسی آنها را برای تو فرستاده است

«« اس ام اس لاو و رمـــــــــانتیــک جــــدیـــد »»

ﻣﻨﺘﻈـــــــــــﺮﻡ

ﺷﺒﯿﻪ ﯾﮏ ﺁﻫﻨﮓ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﻗﺪﯾﻤﯽ

ﺩﺭ ﺁﺭﺷﯿﻮ ﺭﺍﺩﯾﻮ

ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻥ

ﺑﮕﻮ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺮﺍ ﺑﺸﻨﻮﯼ

«« اس ام اس لاو و رمـــــــــانتیــک جــــدیـــد »»

تو بزرگ ترین آرزوی منی حتی اگر

برآورده شوی باز هم تو را آرزو میکنم

«« اس ام اس لاو و رمـــــــــانتیــک جــــدیـــد »»

کاش لغت نامه می‌دانست

دلتنگی

اشک

فاصله

و بغض

تعریفش فقط دو حرف است : تو

«« اس ام اس لاو و رمـــــــــانتیــک جــــدیـــد »»

من یاد دل و دل یاد تو را می گیرد

دل اگر یاد دلت را نکند می میرد

«« اس ام اس لاو و رمـــــــــانتیــک جــــدیـــد »»

موهایت چه بلند چه کوتاه فرقی نمیکند

گندم زار بعد از درو هم زیباست

«« اس ام اس لاو و رمـــــــــانتیــک جــــدیـــد »»

بیا با پنجه راه برویم روی تن

این دنیا بگذار خواب بماند و نفهمد از قانونش گریخته ایم و دل باخته ایم

«« اس ام اس لاو و رمـــــــــانتیــک جــــدیـــد »»

وقتی همه رو شبیه اون میبینی یعنی عاشقی

وقتی اونو شبیه همه میبینی یعنی تنهایی

«« اس ام اس لاو و رمـــــــــانتیــک جــــدیـــد »»

گاهی وقتا دلم فقط سنگینی نگاهت رو میخواد

که زل بزنی بهم ومن به روی خودم نیارم

«« اس ام اس لاو و رمـــــــــانتیــک جــــدیـــد »»

دلتنگ دیدار تو ام

ای ماه شهر آرای من

ای چشم های روشنت

آیینه ی فردای من

دلتنگ دیدار تو ام

«« اس ام اس لاو و رمـــــــــانتیــک جــــدیـــد »»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 575
  • بازدید سال : 2,409
  • بازدید کلی : 94,557
  • کدهای اختصاصی