loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 64 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

عزیزم چشماتو نگاه کردم تمام آفرینش خدا رو توش دیدم
می دونی چرا؟
چون تو چشات خودمو دیدم ! خخخخ

*

*

اگر دیدی جوانی بر دیواری تکیه کرده
بدان شارژ گوشیش تمام شده وسکته کرده

*

*

من مطمئنم اون دنیا یخچال از من انتقام میگیره…
هر یه ساعت یبار میاد در اتاقمو باز میکنه،چند ثانیه بهم خیره میشه بعد درو میبنده میره!!!

*

*

انسان ها دو دسته اند:
آن هایی که بیدارند در تاریکی و آن هایی که خوابند در روشنایی . . .

تواین تابستون یه بار هشت صبح پاشدم که مثلا کامروا شم انقدر حوصله‌م سر رفت ساعت ده دوبار ه خوابیدم.

*

*

دوستان شما مثل طلا و جواهر هستند ، بدست آوردنشون سخته ولی نگه داشتن شون سخت تره
در حفظ و نگه داری من کوشا باشید

*

*

خیلی دوست دارم یکی از استادام رو در حال خنده تو خیابون ببینم، برم پیشش بگم
“چیز خنده داری هست بگو ما هم بخندیم”

*

*

چمن زیر پاتم،خر نشی منو بخوری…

*

*

اس ام اس خنده دار جدید

*

*

به سلامتی خودم که همیشه واسه خندوندن هم کلاسی هام ، یا کتک میخوردم یا جلو دفتر مدرسه بودم

*

*

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 674
  • بازدید سال : 2,508
  • بازدید کلی : 94,656
  • کدهای اختصاصی