loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 84 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

این تبلیغات بالشت زانکو با خودش چی فکر کرده هان؟!!!!!
انقدر قر و فر (غر و فر خب اعتراف میکنم بلد نیستم درستش کدومهo_O ) برای یه بالشت؟!!!!
من یه بالشت دارم از مادر بزرگ مادرم بهم ارث رسیده خیلیم ازش راضیم
والا با این بالشتاشون 
اون ول کن قیمت بچسب 

اخه کی انقدر پول میده برای یه بالشت فقط نشونم بدین تا همون بالشت بکنم تو حلقش

*************************************************************************************

آقا امروز سر کلاس ریاضی نشسته بودیم و معلم داشت مسأله حل می کرد.بعد این معلمه به جای این که بگه"حکم این مسأله چیه؟"گفت "حکم چیه؟" من بدبختم که اصلا تو باغ نبودم و تو چرت به سر می بردم و سرم پایین افتاده بود گفتم "گشنیز"حالا از این که کلاس ترکید بگذریم ...نمی دونم چرا یه ندایی در درونم می گه "عزیزم شما ترم اول رو ری*دی"..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 2,380
  • بازدید کلی : 94,528
  • کدهای اختصاصی