loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 73 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

اگر کارگردان بودم ، صدای نفسهایت موسیقی متن تمام فیلم هایم بود . . .

 

 همه میتونن اسمت رو صدا کنن اما کم هستن کسایی که وقتی اسمت رو صدا میزنن

لذت میبری و با تمام وجود دوس داری در جوابشون بگی : جانم . . .

 

 برایت و ان یکاد میخوانم و آیت الکرسی

این‌ها هم که نباشند سلامت خواهی ماند ، نگاه عاشق دعاست . . .

  

بغض کرده ام ، این بغض لعنتی با هیچ چیز نمی شکند !

جز با صدای تو ، صدایت را می خواهم

هستی ؟

 

 قهوه ، بادام ، شکلات

همه تلخی ها را چشیده ام ، هیچکدام قدر نبودنت تلخ نبودند . . .




 

نمی خواهم خاطره ی فردایم شوی !

امروز من باش ، حتی لحظه ای . . .

 

 

روزهایی را که تو نیستی ، حیفم می آید زندگی کنم

 

من اگر بمیرم او شاید گریه کند

اما او اگر گریه کند من قطعا می‌میرم . . .


 


ﺣﺴﻮﺩﻡ

ﺣﺘﯽ ﺁﺭﺯﻭِ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯽ ﺩﻫﻢ . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 592
  • بازدید سال : 2,426
  • بازدید کلی : 94,574
  • کدهای اختصاصی