loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 87 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

در سردی یک غروب دل تنها شد


بعد از تو تمام شهر بی فردا شد

من بیشتر از تو به من وابسته شدم

تا عشق به جرم پاکی اش رسواشد

وقتی همه ی بال و پر عاطفه سوخت

پرواز به شکل تازه ای معنا شد

در آتش عشق تو ببین سهم مرا

تو رفتی و دود از دل من بر پا شد

این درد،عجیب لحن تندی دارد

چون مشت تو بد جور برایم باز شد

*******************************************

شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم


شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم

تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم

تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم . . .

**********************************************************

هر چه کردم نشوم از تو جدا بدتر شد


و نرفت از دل من مهر و وفا،بدتر شد

مثلا خواستم این بار مودب باشم

و به جای تو بگویم شما بدتر شد

این متانت به دل سنگ تو تاثیر نکرد

بلکه برعکس،فقط رابطه ها بدتر شد

آسمان وقت قرار من و تو ابری بود

تازه بارفتن تو وضع هوا بدتر شد

چاره دارو و دوا نیست که حال بد من

بی تو با خوردن دارو و دوا بدتر شد

روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت

آمدم پاک کنم عشق تورا بدتر شد.....


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 611
  • بازدید سال : 2,445
  • بازدید کلی : 94,593
  • کدهای اختصاصی