loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 99 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (1)

رنگ و روی مرد و نامرد یکیست،آنقدر باید بگردی تا بدانی مرد کیست؟؟؟

.

دو چيز هست كه هيچوقت نبايد وقتتون رو بخاطر اونا تلف كنيد:
موضوعاتي كه اهميت ندارن و آدمايي كه فكر ميكنن شما بي اهميتيد.

.

بگذار س ـ ک ـ و ـ ت قانون زندگی من باشد…
وقتی واژه ها درد را نمی فهمند.

.

پلهای پشت سرم را خراب کردم. از عمد…راه اشتباه را نباید برگشت.

.

اس ام اس فلسفی و زیبا

.

خدا براي شنيدن صداي ما نياز به فرياد ندارد،ما براي شنيدن صداي او نياز به سكوت داريم

.

بزرگي وصيت کرد که براي سلامتي عقلتان هويج بخوريد؛
همه خنديدند و کسي ندانست…
که عقل همه در چشمشان است

.

اگرخداآرزویی در دلت انداخت بدان توان رسیدن به آن را در تو دیده است.

.

تنهایی آدمها به عمق دریاست،ولی برای پرکردنش یه لیوان محبت کافیه.

.

به هر کس نیکی کنی آن را ساخته ای و به هر کس بدی کنی به او باخته ای. پس بیا بسازیم و نبازیم.

.

تنها راه خوشبختی این است که توقع سپاس نداشته باشی.

.

خیلی از اونایی که بودن دیگه نیستن.چون دیگه اونایی نیستن که بودن

.

اس ام اس فلسفی و زیبا

.

ای آن که نداری خبر از حال دل من،از گردش ایام چه آمد به سر من؟من تازه گلی بودم اندر چمن حسن،نشکفته فرو ریخت فلک بالو پر من….

.

چه زود گذشت روزهای بلندی که آرزوی کوتاه شدنش را داشتیم.

.

نگی که ما گداییم / نگی که بی وفاییم / ما اهل هر کجاییم / مخلص بعضیاییم

.

هر زن شايسته مرديست كه به او احترام بگذارد و هر مرد لياقت آن زني را دارد كه قدر تلاش آن مرد را بداند.

.

خــــدایا
همه از تو می خواهند ، بدهی
من از تو می خواهم ، بگیری
خـــــدایا
این همه حس دلتنگی را از من بگیر

.

همه ما با با اشک به دنیا میایم ولی باید طوری زندگی کنیم که با لبخند از دنیا بریم

.

نگذار ديگران نام تو را بدانند.
همين زلال آبي چشمانت براي پچ پچ هزار ساله آنان كافيست!!!!!!!!

.

اس ام اس فلسفی و زیبا

.

موفقیت در سه چیز خلاصه می شود.1-هدف گزاری 2-برنامه ریزی 3-پشتکار

.

بگذار عشق خاصيت خاص تو باشد نه رابطه خاص تو با ديگري…….

.

كفشهايم كه جفت ميشوند دلم هواي رفتن ميكند.من چه كودكانه دلتنگ ميشوم،بي آنكه فكر كنم چه كسي دلتنگ من ميشود.

.

شخصیت افراد را از سه چیز می توان شناخت:1-طرز فکرشان 2-طرز رفتارشان 3-طرز اعمالشان

.

به سلامتي همه اونايى كه حالشون خوب نيست،اما ميخندن تا حال بقيه گرفته نشه

.

خیلی ها میخواهند اول به آسایش و خوشبختی برسند بعد به زندگی بخندند ولی نمی دانند که تا به زندگی نخندند به آسایش و خوشبختی نمی رسند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 519
  • بازدید سال : 2,353
  • بازدید کلی : 94,501
  • کدهای اختصاصی