loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 83 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

تو که باشی بس است
مگر من جز “نفس” چه میخواهم !؟

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک زیبای عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥

 

مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای
یا ببافم … یا بشکافم …
اول و آخر که به پای تو می افتم . . .

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک زیبای عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥

 

بالاترین آرزویم برایت این است :
حاجت دلت با حکمت خدایت یکی باشد . . .

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک زیبای عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥

 

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می‌دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم بی‌جاست ، می‌دانی ؟

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک زیبای عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥

 

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو
بر روی پیشانی ام نوشته شده
تو باید باشی تا با لبهایت
آن را برای من رقم بزنی . . .

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک زیبای عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥

 

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را
او که هرگز نتوان یافت همانندش را
قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت
مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را !

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک زیبای عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥

 

دلتنگ روزهایی هستم
که معنای خداحافظ ، تا فردا بود . . .

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک زیبای عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥

 

یک دم رخ زیبای تو از دیده گذر کرد
آنی آتش عشق تو در دل فوران کرد
دل گفت غنیمت شمرید این دم و لحظه
چشم ، چشمک زد و عکست قاب دل کرد . . .


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 625
  • بازدید سال : 2,459
  • بازدید کلی : 94,607
  • کدهای اختصاصی