loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 78 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

امه ی عاشقانه ی یک مهندس کامپیوتر به نامزدش:

دلم واست یه بایت شده عزیزم! پس کی این کابل ازدواج ما وصل میشه تا من کیلوبایت کیلوبایت عشق ومحبت واست ارسال کنم؟! مطمین باش که هیچ ویروسی نمیتونه تورو از هار دلم پاک کنه چون یا چشمات مثل یک آنتی ویروسه... عشق من حیف پدرت مثله فایروال نمیداره بهت دسترسی داشته باشم ولی نترس بالاخره یه راهی واسه هک کردنش پیدا میکنم!

مواظب خودت باش         مهندس{-81-}{-81-}{-81-}

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 2,266
  • بازدید کلی : 94,414
  • کدهای اختصاصی