loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 104 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

متن زیبای تبریک “ازدواج” و پیامک های روز شادی

 

Ezdevag

بهانه زندگیم
از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم
قطار زندگی مشترکمان همیشه به روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند
سالگرد یکی شدنمان مبارک
.

.

.
عاشق باشید و عشق بورزید و بدانید که هر چیزی رفتنی و گذشتنی است . . .
پیوندتان مبارک
…::: بقیه اس ام اس های تبریک ازدواج و پیامک سالگرد ازدواج در ادامه مطلب :::…
در ثانیه‌های بودنت می‌مانم. در فصل شکست خوردنت می‌مانم
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد. تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم . . .
.
.
.
…. جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم
و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد
آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان
در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم . . .
.
.
.
مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست
این را به آسمان بگو
تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی
سالروز یکی شدنمان خجسته باد . . .
.
.
.
عاشق کسی بودن به انسان قدرت و نیرو میبخشد
و معشوق کسی بودن به انسان شجاعت
پس ازدواج به شما هم قدرت میدهد هم شجاعت.
پیوندتان مبارک
.
.
.
در زندگی مشترک شما وقتی به خوشبختی واقعی میرسید
که همسرتان را خوشبخت کنید.
پیوندتان مبارک و امیدوارم که خوشبخت باشید . . .


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 442
  • بازدید سال : 2,276
  • بازدید کلی : 94,424
  • کدهای اختصاصی