loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 83 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)
پس از اَفرینش اَدم خدا گفت به او: نازنینم اَدم.... 

با تو رازی دارم !.. 

اندکی پیشتر اَی .. 

اَدم اَرام و نجیب ، اَمد پیش !!. 

... زیر چشمی به خدا می نگریست !.. 

محو لبخند غم آلود خدا ! .. دلش انگار گریست . 

نازنینم اَدم!!. قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید !!!.. 

یاد من باش ... که بس تنهایم !!. 

بغض آدم ترکید ، .. گونه هایش لرزید !! 

به خدا گفت : 

من به اندازه ی .... 

من به اندازه ی گلهای بهشت .....نه ... 

به اندازه عرش ..نه ....نه 

من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من ، .. دوستدارت هستم !! 

اَدم ،.. کوله اش را بر داشت 

خسته و سخت قدم بر می داشت !... 

راهی ظلمت پر شور زمین .. 

طفلکی بنده غمگین اَدم!.. 

در میان لحظه ی جانکاه ، هبوط ... 

زیر لبهای خدا باز شنید ،... 

نازنینم اَدم !... نه به اندازه ی تنهایی من ... 

نه به اندازه ی عرش... نه به اندازه ی گلهای بهشت !... 

که به اندازه یک دانه گندم ، تو فقط یادم باش !!!

نازنینم اَدم .... نبری از یادم ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 598
  • بازدید سال : 2,432
  • بازدید کلی : 94,580
  • کدهای اختصاصی