loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 93 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

بهت گفتم با تو خوشبخت ترینم
خودمو پاک کردم از صفحه روزگار زمانیکه فهمیدم تو بی من خوشبخت تری
.

.

.

.

.

.

پرنده ای که مال من نیست
اگر زیباترین قفس را هم برایش بسازم باز میرود


.

.

.

اس ام اس خیانت خیلی غمگین

.

.

.

.
عوض میشن ادمها وقتی آرزوهاشون از دست میره
.

.

.

.

.

.

۲۰ نمره هنر تو. هنر خیانت در لباس عشق
.

.

.

.

پیامک غمگین خیانت

.

.

.

.

.
میگی “بار گران بودیم و رفتیم”؟
درستش اینه:
دیگران بودیم و رفتیم
.

.

.

.

.

اس ام اس غمگین

.

.

.

لعنت به من
منی که همیشه نگران کسی بودم
که اگه بمیرم هم
به چهلمم نخواهد رسید
.

.

.

.

اس ام اس دلشکسته

.

.

.

.

(بای) چیست؟؟؟
کوتاه ترین کلمه وقتی ازت خسته میشن
.

.

.

.

.

.
کثیف ترین کار دنیاست “غریبه جلوه دادن یک آشنا”
.

.

.

.

اس خیلی غمگین

.

.

.

خیلی سخته تو گریه هات نفس کم بیاری وعشقت به دیگری بگه نفس

.

.

.

اس ام اس خیانت غمناک

.

.

.

.

.
گاهی عروسک میشی
نه لبخندی نه شکایتی. فقط سکوت می کنی
.

.

.

.

.

مجموعه پیامک خیانت خیلی غمگین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 506
  • بازدید سال : 2,340
  • بازدید کلی : 94,488
  • کدهای اختصاصی