loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 93 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی زیبا

اگه می خواهی بدونی که چقدر دلم برایت تنگ شده

.

.

.

.

سعی کن قطره های باران رو بگیری …

هر چقدر که گرفتی مقداری است که دل تو برایم تنگ شده …

و هر چقدر را که از دست دادی ، مقداری است که دل من برایت تنگ شده


.

.

.

اس دلتنگی زیبا

.

.

.

.

هر بار که من دلم برایت تنگ می شود ، ستاره ها از آسمان به زمین می افتند

پس هر وقت آسمان را خالی دیدی ، مرا سرزنش نکن

تقصیر خودت است که این قدر دلم برایت تنگ شده …

.

.

.

.

جملات دلتنگی

.

.

.

می تونی یک راز رو نگه داری ؟

می تونی ؟

قول ؟

.

.

.

.

دلم برات تنگ شده … .
.

.

.

.

.

پیامک دلتنگی زیبا

.

.

.

.

۱ قلب برای تو دعا می کند

۲ چشم تو را دنبال می کنند

۵ حس دلتنگت هستند

۷ روز هفته

.

.

.

payamak deltangi ziba

.

.

.

.

فراموش نکن که کسی هست که همیشه دنبال خوشبختی توست

با هر ستاره ی دنباله داری که رد می شود …

.

.

.

.

sms deltangi ziba

.

.

.

.

بعضی وقت ها فراموش می کنم سلام کنم

بعضی وقت ها نمی تونم پاسخ بدم

بعضی وقت ها پیام هایم به تو نمی رسد

اما این به این معنا نیست که فراموشت کرده ام

فقط دارم بهت فرصت می دهم که دلتنگ من شوی

.

.

.

.

.

.

اس ام اس دلتنگی زیبا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 2,268
  • بازدید کلی : 94,416
  • کدهای اختصاصی