loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 76 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)
سلام آقایِ رُفته گر
خوبی؟ یا توام مثِ منی پره درد پره اشک
آقایِ رُفته گر راستش
یکی اومد تو دلم قدم زد یه مدت هم تو دلم نشست یعنی راستش به دلم نشست
کوچه ی دلم خیلی تاریک بود اومد روشنش کرد
با دلداریاش با حرفاش با شوخیاش با بودنش
آقای رُفته گر
من خیلی باهاش خوب تا کردم
اونم باهام خیلی خوب بود
نمیدونم چرا بد شد چرا همه چیزو خراب کرد
میدونی
قربون صدقه هام همش برعکس شد
آقای رُفته گر
همه میگن دوری و دوستی ولی فاصله فاصله میاره اون اینو نمیدونه
نمیدونه آدما دلشون میشکنه آدما سرد میشن وقتی پر از درد میشن
نمیدونه یه مرد نمیتونه خیلی چیزارو بگه
نمیدونه دوسش دارم
فک میکنه منم مثل. . .
بگذریم
آقایِ رُفته گر جایِ قدماش رو دلم سنگینی میکنه
خودش که نمیاد
تو چقدر میگیری جایِ قدماشو پاک کنی
آقایِ رُفته گر
تو میگی چیکار کنم
قربونِ اشکات پیرِ مرد نمیخواستم ناراحت شی
باشه میزارم جایِ قدم هاش بمونه ولی قلبمو اهداء میکنم
اینجوری هم ثواب داره هم
میمیرم. . .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 678
  • بازدید سال : 2,512
  • بازدید کلی : 94,660
  • کدهای اختصاصی