loading...
طلا اس ام اس|اس ام اس جدید
NADER بازدید : 73 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

ابر می بارد و من میشوم از یار جدا

چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا؟

ابر و باران و من و یار، ستاده به وداع

من جدا گریه کنان، ابر جدا، یار جدا

سبزه نوخیز و هوا خرم و بستان سرسبز

بلبل روی سیه، مانده ز گلزار جدا

اس ام اس جدید

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد

نمیدانم نداشتنت سختر است یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد

اس ام اس جدید

دردهایم درآغوشی مداوا شد

که نداستم وقتی ندارمش بزرگترین دردم میشود

اس ام اس جدید

این روزها جای خالی تو را باعروسکی پر میکنم

همانند توست مرا دوست ندارد ، احساس ندارد

اما هرچه هست دل شکستن بلد نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 444
  • بازدید سال : 2,278
  • بازدید کلی : 94,426
  • کدهای اختصاصی